Asistent/ka oddělení a koordinátor/ka dobrovolníků a stážistů

Místo výkonu: Praha
Typ vztahu: Plný úvazek
Nástup: únor 2017
Výběrové řízení: Ano

Organizační kontext

Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodní charitní sítě Caritas Internationalis. Svou zahraniční činnost zaměřuje na zdravotní a sociální oblast, stejně tak se věnuje rozvoji živobytí místního obyvatelstva či problematice vzdělávání dětí i dospělých.

Pozice Asistent/ka oddělení je juniorní pracovní pozicí uzavíranou na dobu určitou v rámci Oddělení humanitární pomoci a rozvojové spolupráce (HPRS), které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Pro výkon této pozice není nutná předchozí zkušenost v oblasti humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Představuje ideální start pro ty zaměstnance, kteří mají zájem o budoucí kariéru v oblasti rozvojové spolupráce nebo humanitární pomoci.

Popis pracovních povinností

Administrativní úkoly 

  • Vypracování zápisu týdenních setkání oddělení / dalších setkání managementu
  • Navrhování úředních dopisů v češtině a angličtině na základě zadání
  • Správa registrace HPRS u USAID/ ECHO/ dalších donorů, podle zadání vedoucího oddělení
  • Příprava a vyúčtování služebních cest vedoucímu oddělení a finančního manažera
  • Monitoring čerpání dílčího rozpočtu oddělení HPRS
  • Komunikace s externími pracovníky (překladatelé apod.), tvorba pracovních smluv pro ně a dohled nad měsíčními výkazy práce
  • Vedení záznamů o majetku a kancelářských potřebách oddělení
  • Nákup kancelářských potřeb pro oddělení
  • Osobní doručování dokumentů v rámci Prahy
  • Kontrola a překlady českých a anglických textů
  • Provádění dalších administrativních úkonů zadaných vedoucím oddělení či finančním manažerem
  • Správa knihovny referenčních materiálů HPRS oddělení
  • Vyhledávání dostupných informací na určité téma podle zadání vedoucího oddělení

Koordinační úkoly

  • Zodpovědnost za výběrová řízení na stážisty a dobrovolníky
  • Vedení a mentoring stážistů a dobrovolníků
  • Koordinace potřeb stážistů s potřebami desk officerů
  • Tvorba plánů stáže, dohled nad docházkou, evaluace stáže po jejím ukončení
  • Zadávání a koordinace překladů on-line dobrovolníkům
  • Správa databáze dobrovolných překladatelů

Projektová podpora

  • Úkoly projektového řízení přidělené vedoucím oddělení

Potřebná kvalifikace a požadavky

  • Vzdělání: Současný student univerzity nebo titul z relevantního univerzitního oboru
  • Praxe: Jakákoli praxe je výhodou, nicméně není požadována. Absolvování stáže nebo práce na dobrovolnické pozici jsou rovněž výhodou.
  • Jazyky: čeština i angličtina na výborné úrovni slovem i písmem podmínkou
  • Zodpovědnost, pečlivost a orientace na detail
  • Schopnost vykonávat administrativní/kancelářské práce
  • Výborná znalost programů balíčku Microsoft Office a jejich funkcí
  • Aktivní přístup a pracovitost, ochota učit se novým věcem
  • Ochota zavázat se k pracovnímu poměru min. na 1 rok
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR

Nabízíme

  • Zajímavou práci v Praze
  • Možnost seberealizace
  • Zázemí organizace s dlouholetou praxí v rozvojové spolupráci
  • Mladý a přátelský pracovní kolektiv
  • Adekvátní platové ohodnocení
  • Dovolená 25 dnů v roce
  • Příspěvek na stravování

Jak se přihlásit

Kvalifikovaní zájemci mohou posílat své přihlášky nejpozději do 22. ledna 2017 na e-mailovou adresu jobs@caritas.cz. Přihláška musí obsahovat aktuální životopis a motivační dopis. Životopis musí obsahovat plné kontaktní informace (adresa, telefon, e-mailová adresa).

Jako předmět e-mailu uveďte název pozice. Označení životopisu a dopisu musí vypadat takto:

Příjmení žadatele, jméno, název pozice – CV
Příjmení žadatele, jméno, název pozice – MD

UPOZORNĚNÍ: Pouze včas zaslané a správně označené žádosti budou přijaty k posouzení. Pouze kandidáti vybraní k postupu do dalšího kola obdrží od zástupce Charity ČR odpověď. Výběrové řízení může být kdykoliv změněno nebo zrušeno.