Finanční koordinátor/ka

Místo výkonu: Praha
Typ vztahu: Částečný úvazek
Nástup: co možná nejdříve
Výběrové řízení: Ano
Kontaktní osoba: Barbora Pakostová

Informace o pracovní pozici

Název pozice: Finanční koordinátor/ka

Typ pozice (úvazek):  poloviční úvazek – 20 hodin týdně

Nadřízený: Finanční manažer

Očekávaná délka zaměstnání: na 1 rok s možností prodloužení až na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: ihned

Organizační kontext

Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci a rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodních sítí Caritas Internationalis a Caritas Europa. V zahraničí působí v řadě sektorů - zdravotnictví, sociální péče, vzdělávání, zemědělství, obživa, apod.

Pozice finančního koordinátora přináší příležitost být v intenzívním kontaktu s našimi zahraničními misemi a partnery a dělat zodpovědnou a respektovanou práci v angličtině. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s programovým manažerem/ desk officerem pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektů.

Popis pracovních povinností

Finanční administrace (80 %)

  • Podílí se na připravování rozpočtů nových projektů a jejich změnách, kontroluje dodržování pravidel donorů a správnost
  • Pravidelně aktualizuje a kontroluje čerpání rozpočtu
  • Kontroluje finanční reporty a doklady dodávané partnery a z misí. Odpovídá za online archiv dokladů
  • Přípravuje finanční transfery na mise/partnerům
  • Kontroluje dodržování podílu spolufinancování partnerů i spolufinancování vlastní týkající ve všech projektech v rámci programu
  • Připravuje finanční vyúčtování projektů pro donory
  • Podílí se na přípravě a průběhu interních a externích finančních auditů
  • Připravuje přehled finanční výkonnosti programů

Projektová administrace (20 %)

  • Podporuje programového manažera/vedoucího mise při administraci projektů
  • Dělá revize projektových aktivit a shromažďování zdrojů pro ověření
  • Přípravuje podkladové materiály pro reportování donorům a jejich archivace
  • Komunikuje ohledně dat s protějšky/partnery v terénu
  • Přípravuje střednědobé/výroční zpráv pro donory

    Potřebná kvalifikace a požadavky

  • Požadované vzdělání:
    • Ekonomický obor, popř. současný student university
  • Požadovaná praxe:
    • Dva roky na obdobné pozici (lze nahradit i absolvovanými stážemi nebo prací na dobrovolnické pozici)
  • Výborný písemný i mluvený projev (v češtině i angličtině)
  • MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)
  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Orientace na detail
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR
  • Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

 Nabízíme

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem
  • příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz
  • žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)
  • 5 týdnu dovolené
  • 2 dny sick days
  • 2 dny home office
  • flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě)
  • stravenky v hodnotě Kč 100,-/den
  • bonusy/prémie
  • zvýhodněná cena na Multisport kartu
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)
  • společné firemní akce

Jak se přihlásit:

Prosím posílejte životopis a motivační dopis na email: jobs@caritas.cz

Výběr bude probíhat průběžně. Definitivní uzávěrka přihlášek je: 31. 8. 2018

 

 

V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“); tímto prohlašuji, že souhlasím se zpracováním a uchováním svých osobních údajů obsažených v mém životopise a dalších přílohách a souhlasím s jejich užitím pro účely výběrového řízení. Tento souhlas uděluji společnosti Charita Česká republika, a to na dobu jednoho roku ode dne zaslání životopisu.