Finanční koordinátor/ka

Místo výkonu: Praha
Typ vztahu: Částečný úvazek
Nástup: od srpna 2018
Výběrové řízení: Ano
Kontaktní osoba: Barbora Pakostová

I. Informace o pracovní pozici

Název pozice: Finanční koordinátor/ka

Typ pozice (úvazek):  poloviční úvazek – 20 hodin týdně

Nadřízený: Finanční manažer

Očekávaná délka zaměstnání: na 1 rok s možností prodloužení

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: nejpozději srpen 2018

Výběrové řízení: ano

II. Organizační kontext

Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodní charitní sítě Caritas Internationalis. Svou zahraniční činnost zaměřuje rovněž na zdravotní a sociální oblast a též se věnuje rozvoji živobytí místního obyvatelstva či problematiku vzdělávání dětí i dospělých.

Pozice finanční koordinátor otevírá kariéru v oblasti rozvojové spolupráce a humanitární pomoci v rámci stejnojmenného odděleni, které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s programovým manažerem pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektů.

III. Popis pracovních povinností

Finanční administrace (80 %)

- Podílí se na připravování rozpočtů nových projektů a jejich změnách, kontroluje dodržování pravidel donorů a správnost

- Pravidelně aktualizuje a kontroluje čerpání rozpočtu

- Kontroluje finanční reporty a doklady dodávané partnery a z misí. Odpovídá za online archiv dokladů.

- Příprava finančních transferů na mise / partnerům

- Kontroluje a dodržování kofinance partnerů i kofinanci vlastní týkající ve všech projektech v rámci programu

- Připravuje finanční vyúčtování projektů pro donory

- Podílí se na přípravě a průběhu interních a externích finančních auditů

- Připravuje přehled finanční výkonnosti programů

Projektová administrace (20 %)

- Podpora programového manažera při administraci projektů

- Revize projektových aktivit a shromažďování zdrojů pro ověření

- Příprava podkladových materiálů pro reportování donorům, včetně fotografických a PR materiálů a jejich archivace

- Komunikace ohledně dat s protějšky/partnery v terénu

- Příprava článků a dalších dokumentů pro propagaci projektů

- Zajištění překladu dokumentů

- Příprava střednědobých/výročních zpráv pro donory

 IV. Potřebná kvalifikace a požadavky

- Minimální požadované vzdělání: Současný student univerzity nebo titul z relevantního univerzitního oboru

- Minimální požadovaná praxe: Jakákoli praxe je výhodou, nicméně není požadována. Absolvování stáže nebo práce na dobrovolnické pozici jsou výhodou.

- Požadované dovednosti:

- Výborný písemný i mluvený projev (v češtině i angličtině)

- MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)

- Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty

- Schopnost vykonávat základní administrativní/kancelářské práce

- Orientace na detaily

- Schopnost pracovat samostatně i v týmu

- Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu

- Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR

- Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

 V. Nabízíme

- zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem

- příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz ))

- žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)

- 5 týdnu dovolené

- 2 dny sick days

- flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě) a možná občasná práce z domova

- stravenky

- bonusy/prémie

- mobilní telefon, notebook

- vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)

- firemní akce/ mimo firemní akce

- máme dog-friendly office

- můžeš získat zkušenosti při spolupráci s ostatními kolegy

- máme vyhrazený kuřácký koutek

Jak se přihlásit:

Prosím posílejte životopis a motivační dopis na email: jobs@caritas.cz

Uzávěrka přihlášek je: 31. 7. 2018

UPOZORNĚNÍ: Pouze kandidáti vybraní k postupu do dalšího kola obdrží od zástupce Charity ČR odpověď. Výběrové řízení může být kdykoliv změněno nebo zrušeno.