Finanční koordinátor/ka pro Gruzii

Místo výkonu: Praha
Typ vztahu: Plný úvazek
Nástup: co nejdříve
Výběrové řízení: Ano

Organizační kontext

Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodní charitní sítě Caritas Internationalis. Svou zahraniční činnost zaměřuje rovněž na zdravotní a sociální oblast a též se věnuje rozvoji živobytí místního obyvatelstva či problematiku vzdělávání dětí i dospělých.

Pozice finanční koordinátor je juniorní pracovní pozicí uzavíranou na dobu určitou v rámci Oddělení humanitární pomoci a rozvojové spolupráce (HPRS), které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Pro výkon této pozice není nutná předchozí zkušenost v oblasti humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Představuje ideální start pro ty zaměstnance, kteří mají zájem o budoucí kariéru v oblasti rozvojové spolupráce nebo humanitární pomoci. Finanční administrátor úzce spolupracuje s programovým manažerem pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří hlavně správa finančních dokumentů a administrativa projektů.

Popis pracovních povinností

Finanční koordinace (75 %)

  • Podílí se na přípravě rozpočtů nových projektů
  • Aktualizuje a kontroluje čerpání rozpočtů
  • Kontroluje finanční reporty a doklady dodávané partnery a zaměstnanci
  • Kontroluje doklady a finanční operace na misích
  • Komunikuje ohledně dat se zaměstnanci, partnery a dodavateli v terénu
  • Přípravuje finanční a smluvni dokumenty dle instrukcí Finančního manažera
  • Přípravuje finanční vyučtování projektů pro donory
  • Analyzuje čerpání a provádí prognózu využití projektových prostředků
  • Archivuje všechny finanční dokumenty

Projektová administrace (15 %)

  • Podporuje programového manažera při administraci projektů
  • Reviduje projektové aktivity a shromažďuje dokumenty a data vztahující se k projektům
  • Podíli se na přípravě zpráv pro donory

Podpora rozvoje programu (10 %)

  • Přípravuje data pro návrhy nových projektů
  • Podílí se na komunikaci s donory

Potřebná kvalifikace a požadavky

Minimální požadované vzdělání: Současný student univerzity nebo titul z relevantního univerzitního oboru

Minimální požadovaná praxe: Jakákoli praxe je výhodou

Požadované dovednosti:

  • Výborný písemný i mluvený projev (v češtině i angličtině)
  • MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)
  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Schopnost vykonávat základní administrativní/kancelářské práce
  • Orientace na detail
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Flexibilita a ochota pracovat občas nárazově a v časovém stresu
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR
  • Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

Nabízíme

  • zázemí organizace s dlouholetou praxí v oboru rozvojové spolupráce
  • zkušenost v mezinárodním prostředí
  • možnost seberealizace a profesního růstu
  • mladý a přátelský pracovní kolektiv
  • pracoviště v centru Prahy
  • platové ohodnocení odpovídajcí práci v NNO
  • pracovní počítač a telefon
  • dovolená 25 dnů v roce, možnost home office, sick days
  • stravenky

Jak se přihlásit

Kvalifikovaní zájemci mohou posílat své přihlášky na e-mailovou adresu jobs@caritas.cz. Přihláška musí obsahovat motivační dopis a aktuální životopis. Životopis musí obsahovat plné kontaktní informace (adresa, telefon, e-mailová adresa).

Uzávěrka přihlášek je 2. května 2017.

Jako předmět e-mailu uveďte název pozice: „finanční koordinátor pro Gruzii“.

Označení životopisu a dopisu musí vypadat takto:
Příjmení žadatele, jméno, název pozice – CV
Příjmení žadatele, jméno, název pozice – motivační dopis

UPOZORNĚNÍ: Pouze včas zaslané a správně označené žádosti budou přijaty k posouzení. Pouze kandidáti vybraní k postupu do dalšího kola obdrží od zástupce Charity ČR odpověď. Výběrové řízení může být kdykoliv změněno nebo zrušeno.