Programový/á manažer/ka pro Blízký východ

Místo výkonu: Praha s pravidelnými výjezdy do míst realizace projektu
Typ vztahu: Plný úvazek
Nástup: co nejdříve
Výběrové řízení: Ano

Organizační kontext

Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci nebo rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodní charitní sítě Caritas Internationalis. Svou zahraniční činnost zaměřuje rovněž na zdravotní a sociální oblast a též se věnuje rozvoji živobytí místního obyvatelstva či problematiku vzdělávání dětí i dospělých.

Popis pracovních povinností

  • připravuje strategii programů v dané zemi
  • má roli řídící a kontrolní
  • vybírá a vede projektový tým
  • připravuje roční plán aktivit včetně aktualizovaného rozpočtu
  • zodpovídá za plnění schváleného rozpočtu
  • provádí pravidelné monitorovací cesty do místa realizace
  • dle potřeby komunikuje s představiteli státní správy a zainteresovaných institucí
  • komunikuje s dárcovskými institucemi
  • je v pravidelném kontaktu se zastupitelským úřadem ČR v místě realizace (informuje o průběhu projektových aktivit, o případných komplikacích, řešení)
  • je zodpovědný za komunikaci a administrativní úkony v rámci kanceláře Charity ČR (vedení organizace, ekonomické oddělení, HPRS)
  • zodpovídá za finanční transakce
  • uzavírá smluvní vztahy v rámci projektu
  • úzce spolupracuje s finančním manažerem
  • vytváří a podává pravidelné narativní zprávy o realizaci projektu dle požadavků donora
  • vytváří a podává pravidelné finanční zprávy o čerpání prostředků dle požadavků donora
  • účastní se klíčových aktivit projektu
  • informuje o projektu veřejnost, konzultuje a schvaluje propagační materiály
  • zajišťuje zviditelnění dárcovských institucí
  • spolupracuje s místními partnery, účastní se setkání pracovního týmu
  • posiluje kapacity místních partnerů, poskytuje nebo zajišťuje odborné konzultace
  • shání požadovaný podíl kofinance dle požadavků hlavního donora
  • sleduje dění a vývoj v oblasti tematiky projektu, účastní se souvisejících událostí
  • je zodpovědný za komunikaci a administrativní úkony v rámci kanceláře Charity ČR (vedení organizace, ekonomické oddělení, HPRS)

Potřebná kvalifikace a požadavky

  • požadováno VŠ vzdělání
  • praxe min. 3 roky v managementu (v mezinárodní rozvojové organizaci výhodou)
  • praxe z terénu min. 2 roky výhodou
  • jazykové znalosti – pokročilá úroveň angličtiny podmínkou, arabština výhodou
  • dobré počítačové schopnosti (nástroje Microsoft Word, Excel)
  • organizační a analytické schopnosti
  • silná motivace k práci
  • ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR

Nabízíme

  • přátelský a zkušený tým
  • 25 dní dovolené při roční pracovní smlouvě
  • možnost seberealizace
  • příspěvek na stravování
  • možnost jazykových kurzů
  • zajímavou práci v centru Prahy i v zahraničí
  • získání zkušeností na mezinárodní úrovni
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost částečně pracovat z domova
  • povinná očkování pro cesty do zahraničí
  • zázemí organizace s dlouholetou praxí v oboru humanitární pomoci a rozvojové spolupráce

Jak se přihlásit

Kvalifikovaní zájemci mohou posílat své přihlášky na e-mailovou adresu jobs@caritas.cz. Přihláška musí obsahovat motivační dopis a aktuální životopis. Životopis musí obsahovat plné kontaktní informace (adresa, telefon, e-mailová adresa).

Jako předmět e-mailu uveďte název pozice.

Označení životopisu a motivačního dopisu musí vypadat takto:
Příjmení žadatele, jméno, název pozice – CV
Příjmení žadatele, jméno, název pozice – motivační dopis

UPOZORNĚNÍ: Pouze včas zaslané a správně označené žádosti budou přijaty k posouzení. Pouze kandidáti vybraní k postupu do dalšího kola obdrží od zástupce Charity ČR odpověď. Výběrové řízení může být kdykoliv změněno nebo zrušeno.