Charita Česká republika

Finanční koordinátor

Praha Plný úvazek co nejdříve výběrové řízení
Kontaktní osoba
Martina Stehnová

HR generalista
Tel.: 731 679 100 E-mail: martina.stehnova@charita.cz

Informace o pracovní pozici

Název pozice: Finanční koordinátor/ka

Typ pozice (úvazek):  plný úvazek

Nadřízený: Finanční manažer

Očekávaná délka zaměstnání: na dobu určitou na dobu jednoho s předpokládaným prodloužením

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: ihned

Organizační kontext

Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci a rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodních sítí Caritas Internationalis a Caritas Europa. V zahraničí působí v řadě sektorů - zdravotnictví, sociální péče, vzdělávání, zemědělství, obživa, apod.

Pozice finančního koordinátora přináší příležitost být v intenzívním kontaktu s našimi partnery a dělat zodpovědnou a respektovanou práci. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s projektovým manažerem pro daný projekt. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektu.

Popis pracovních povinností

Finanční administrace (80 %)

  • Podílí se na přípravě nových projektových žádostí, jejich změnách a administraci
  • Kontroluje dodržování pravidel donora a správnost
  • Pravidelně aktualizuje a kontroluje čerpání rozpočtu
  • Kontroluje finanční reporty a doklady dodávané partnery a ostatními kolegy. Odpovídá za online archiv dokladů
  • Kontroluje dodržování podílu spolufinancování partnerů i spolufinancování vlastní
  • Připravuje finanční vyúčtování projektu
  • Podílí se na přípravě a průběhu interních a externích finančních auditů
  • Připravuje přehled finanční výkonnosti program

Projektová administrace (20 %)

  • Dělá revize projektových aktivit a shromažďování zdrojů pro ověření
  • Připravuje podkladové materiály pro reportování donorům a zajišťuje jejich archivaci
  • Komunikuje ohledně dat s protějšky/partnery v terénu
  • Podílí se na přípravě průběžných a finálních zpráv pro donory

Potřebná kvalifikace a požadavky

  • Požadované vzdělání:
    • Ekonomický obor, popř. současný student v posledním ročníku VŠ
  • Požadovaná praxe:
    • Praxe z finanční nebo administrativní pozice projektů financovaných ze strukturálních fondů podmínkou
    • znalost operačního program OPVVV výhodou
  • Výborný písemný i mluvený projev
  • MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)
  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Orientace na detail
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR a dalšími vnitřními předpisy (Směrnicí o ochraně dětí a zranitelných osob, Směrnicí proti korupci a úplatkářství)
  • Trestní bezúhonnost
  • Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

Nabízíme

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem
  • práci v bezpečném prostředí
  • příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz
  • žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sick days ročně
  • 2 dny home office měsíčně
  • flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě)
  • stravenky v hodnotě Kč 100,-/den
  • zvýhodněná cena na Multisport kartu
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)
  • společné firemní akce

Mám zájem o tuto pozici