Asistent/ka back office

Místo výkonu: Praha
Typ vztahu: Plný úvazek
Nástup: co možná nejdříve
Výběrové řízení: Ano
Kontaktní osoba: Barbora Pakostová

Máš zkušenosti s prací asistent/ky? Chceš pracovat pro organizaci, u které ti její činnosti dávají hlubší smysl? Pokud sis odpověděla na obě otázky ANO, tak čti dál...:-)

Hledáme totiž nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka back office, který/á:

  • přijímá hovory a vyřizuje dotazy, přepojuje a předává vzkazy
  • předává emaily podle zaměření ostatním kolegům
  • eviduje důležité dokumenty
  • sleduje aktuálnost dat a údajů na výpisech a jiných dokumentech a zajišťuje jejich aktualizaci na ministerstvech a dalších úřadech dle potřeby
  • zajišťuje evidenci došlé pošty a odesílá poštu
  • eviduje požadavky na kancelářské potřeby všech oddělení, porovnává cenové nabídky firem a využívá slev, vyřizuje objednávky a předává dodané zboží, zajišťuje kontrolu fakturovaného zboží, přebírá balíky
  • kontroluje zásoby spotřebního materiálu a zajišťuje jejich průběžné dodávání
  • pomáhá s přípravou občerstvení a případným úklidem nádobí
  • zajišťuje nákupy občerstvení
  • zajišťuje ověřování dokumentů a drobné pochůzky
  • komunikuje s partnery ze zahraničí (většinou Caritas Europa, Caritas Internationalis)
  • příležitostně zpracovává a analyzuje činnost Caritas Europa a Caritas Internationalis

Na čem nám záleží:

  • SŠ vzdělání
  • angličtina na středně pokročilé úrovni
  • systematičnost, preciznost, orientaci na detail
  • odhodlání být nápomocný/á
  • selský rozum (umět si s úkoly poradit)
  • přátelská povaha
  • a abys zapadl/a do týmu J

Typ úvazku:

  • práce na plný úvazek (pracovní smlouva)

Délka pracovního poměru:

  • na dobu určitou (1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou)

Co nabízíme:

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem
  • příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz J
  • žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)
  • 5 týdnu dovolené
  • 2 dny sick days
  • stravenky bonusy/prémie
  • mobilní telefon
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)
  • firemní akce/ mimo firemní akce
  • máme dog-friendly office
  • můžeš získat zkušenosti při spolupráci s ostatními kolegy
  • máme vyhrazený kuřácký koutek

Kde bys pracoval/a:

  • přímo v centru Prahy - Národní třída 

Práce vhodná:

  • pro absolventy
  • pro zkušené asistenty/tky

Nástup možný:

  • ihned (nejdéle od 17.6.2019)

Pokud si myslíš, že se rychle učíš, chceš být ihned zaměstnaný/á a zároveň tě láká být součástí skvělého týmu v jedné z největších neziskových organizací v Česku, pak neváhej a zašli nám své CV. Nezapomeň prosím ani na motivační dopis. Těšíme se na Tebe!

Bc. Michaela Moravcová

Office/Process manažerka