Charita Česká republika

Asistent/ka administrativy a PR

Praha Poloviční úvazek leden/únor 2022 výběrové řízení
Kontaktní osoba
Martina Stehnová

HR generalista
Tel.: 731 679 100 E-mail: martina.stehnova@charita.cz

Název pozice: Asistent/ka administrativy a PR

Typ pozice (úvazek):  20 hodin týdně DPČ

Očekávaná délka zaměstnání: na dobu určitou na dobu jednoho roku s předpokládaným prodloužením

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: leden/únor 2022

Do týmu Globálního rozvojového vzdělávání a osvěty, který je nedílnou součástí oddělení humanitární pomoci a rozvojové spolupráce Charity Česká republika, hledáme Asistenta/ku PR a administrativy, který/á má vynikající organizační schopnosti, je samostatný/á a důsledný/á, ráda/a komunikuje s lidmi a má chuť podpořit náš vzdělávací tým v interní komunikaci, ale zvládne případně i pomáhat s editací webových stránek či správou sociálních sítí.

V rámci našich současných projektů se nejvíce zaměřujeme na šíření povědomí o tématech spojených s udržitelným rozvojem a celkově globální odpovědností a solidaritou jak u nás, tak ve světě. Zaměřujeme se hlavně na neformální vzdělávání mládeže ale i široké veřejnosti a probouzíme v lidech aktivní občanství.

Náplní práce bude:

  • Office management, hlídání termínů, úkolů, zápisy z porad týmu
  • Administrace spojená s projekty a podpora koordinátorů projektu
  • Komunikace s partnery a dodavateli
  • Shromažďování podkladů pro monitorování projektu
  • Podpora PR manažerky - spolupráce na správě sociálních sítí a editaci webu

Zkušenosti vhodného kandidáta:

  • Výborná znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Sharepoint, Teams)
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem alespoň na úrovni B2 (jsem součástí zahraničního oddělení a spolupracujeme i s kolegy za zahraničí)
  • Důslednost, pečlivost a samostatnost
  • Zkušenosti v neziskovém sektoru a s realizací projektů a další znalosti či dovednosti, které můžeš využít, jsou velkou výhodou

Co nabízíme:

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem
  • příjemný a přátelský kolektiv, od kterého se můžete naučit nové věci
  • práce na DPČ 20 hod./týdně (ideálně 4 dny v týdnu dopoledne)
  • možnost občasné práce z domova
  • mobilní telefon a notebook
  • vzdělávací kurzy
  • firemní i mimofiremní akce
  • dog-friendly office
  • žádný předepsaný dress code

V případě, že Tě tato nabídka zaujala, ozvi se nám prostřednictvím tohoto formuláře: 

Mám zájem o tuto práci