Charita Česká republika

Junior online marketing specialista v oblasti komunikace zahraniční pomoci

Praha Poloviční úvazek ihned výběrové řízení
Kontaktní osoba
Martina Stehnová

HR generalista / koordinátorka dobrovolníků
Tel.: 731 679 100 E-mail: martina.stehnova@charita.cz

Informace o pozici

Název pozice: Junior online marketing specialista

Typ pozice: práce na zkrácený úvazek

Místo výkonu práce: Praha, online

Nástup: co nejdříve

Ahoj,

chceš být součástí uznávané neziskové organizace, která působí v řadě zemí světa? Zajímáš se o humanitární pomoc a rozvojovou spolupráci? Baví tě online marketing a chtěl/a bys přispět k rozvoji komunikace zahraniční práce Charity Česká republika?

Pokud je to třikrát ano, pak jsi budoucí člen našeho týmu možná právě ty. :) 

Nehledáme supermana ani supermanku, ale někoho, kdo se orientuje v online marketingu, rád pracuje s daty a těší ho, když věci, které dělá, mají smysl. Práce v našem týmu je pestrá, komunikujeme přes různé platformy a potřebujeme, aby nám do sebe věci zapadaly a abychom je dělali efektivně. Hledáme tedy někoho, kdo nám pomůže kouknout na naši externí komunikace očima marketéra a kdo dokáže zlepšit dosah našich komunikačních aktivit.

Díky tomu, že informujeme o naší zahraniční pomoci, jsme denně ve spojení s našimi kolegy na misích. Bez čeho se tedy určitě neobejdeš, je skvělá angličtina.

Co můžeme nabídnout my tobě? Krom zázemí stabilní a moderní organizace především skvělý tým, kde si všichni navzájem pomáháme, protože nám jde o stejný cíl. Můžeš se spolehnout na respekt k tvojí práci, otevřený a férový přístup, důvěru a radost z toho, že se nám společně daří posouvat kupředu. Jo a nepotřebujeme od tebe, abys seděl/a každý den v kanceláři, s prací z domova nemáme problém.

Jdeš do toho? Jo? Tak skvěle. Nejdřív ale od tebe potřebujeme motivační dopis v angličtině (nic dlouhého, maximálně na stránku) a aktuální životopis (v češtině nebo angličtině) s kontaktními údaji. Ty pošli na martina.stehnova@charita.cz a my se ti ozveme.

Lenka Pipková

editorka zahraničních témat

Co potřebujeme, abys zvládl/a?

  • orientovat se v prostředí Google Ads, Meta Business Manager a Google Analytics 
  • navrhovat a nastavovat reklamní kampaně na sociálních sítích (Facebook, Instagram) s jejích další analýzou a optimalizací
  • připravovat pravidelné reporty návštěvnosti webu, dopadu příspěvků na sociálních sítích i úspěšnosti newsletterů
  • přispívat k nastavování komunikační strategie zahraniční práce Charity Česká republika
  • psát hodně dobře anglicky
  • přemýšlet analyticky
  • nebát se přicházet s vlastními podněty a návrhy
  • pokud budeš mít navíc přehled o humanitární pomoci a rozvojové spolupráci, budeme nadšení

Co Ti na oplátku nabízíme my?

  • zázemí stabilní neziskové organizace
  • práci v multikulturním prostředí, každodenní využití angličtiny
  • skvělý tým, který tě přijme jako rodina a na který se můžeš spolehnout
  • flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě), možnost práce z domova
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sickdays ročně
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)